Metode pentru atacurile de foame în perioada de slăbire

Metode pentru atacurile de foame în perioada de slăbire

Vrei să slăbești rapid, dar nu știi cum să scapi de atacurile de foame? Citește sfaturile noastre și află metodele pentru a preveni atacurile de foame în timpul dietei!

Atacurile de foame din timpul serii reprezintă calea cea mai simplă către obezitate: mesele bogate și calorice, organismul suprasolicitat care nu poate face față cantității de energie primite o cumulează sub formă de grăsimi. Pentru a preveni acest lucru, este îndeajuns să urmezi câteva reguli simple:

1. Servește câte cinci- șase mese pe zi: trei mese principale și două mai mici.
2. Ai grijă ca pauza între mese să nu fie mai mare de 3 ore.
3. Bea minim doi litri de apă zilnic.
4. Renunță șa produsele cu un index glicemic ridicat.
5. Consumă produse din cereale și bogate în fibre alimentare.
6. În cazul atacului bea apă, ceai neîndulcit.

Dacă nu scapi de atac, atunci îți poți permite la consumul unor legume cu puține calorii: morcovi, ardei, castraveți sau salate mixate cu o cantitate mică de ulei de măsline. Permise sunt de asemenea sun fructele, dar din cauza unui conținut ridicat de calorii cel mai bine să fie consumate cu o cantitate mare de apă: căpșune, pepene, mure, grapefruit. O gustare bună între mese pot fi supele din legume fără carne sau smântână. Neapărat trebuie să renunțăm la gustările rapide, mai ales la produsele făinoase și cu o cantitate mare de zahăr. Dacă sfaturile de mai sus nu te ajută atunci cel mai bine este să consulți un dietician, care îți poate compune meniul în așa fel încât să minimalizeze cât mai mult posibil riscul unor atacuri de foame.