Cum să practicăm callanetics?

Cum să practicăm callanetics?

Callanetics este o formă specifică de aerobic, care poate oferii rezultate spectaculoase și asta în doar câteva săptămâni. Află cum să faci exercițiile corect, pentru a te bucura de o silueta frumoasă și formată.

Callanetics, un set de exerciții dezvoltat în anii 80 de către Callan Pinckney, și de aici și denumirea programului. Callan, care punea accent pe rezistența fizică și silueta sculptată, din cauza problemelor de coloană de care suferea de mic copil, nu putea să facă nici cele mai simple exerciții la sală. Totuși având în vedere dorința unei siluete frumoase a decis să elaboreze un set de exerciții datorită cărora va putea obține o siluetă așa cum își dorea și asta fără să-I fie afectată sănătatea.

A reușit așa cum și-a propus - Pinckney a elaborat un set de exerciții care a devenit foarte cunoscut în anii 80 și 90, aproape de fiecare care dorea o silueta frumoasă. Programul aducea cu sine efecte uimitoare – deja după câteva sesiuni efectele erau vizibile – exercițiile și dieta rațională sculptau surplusul de kilograme iar pielea era mai fermă fără celulită și asta în doar câteva zile. Callanetics era din ce în ce mai cunoscut iar astazi are milioane de adepți din întreaga lume.

Așadar cum să exersăm callanetics? Se recomandă efectuarea exercițiilor în prezența instructorului sau să ne sprijinim cu casetele înregistrate. Pentru aceste exerciții avem nevoie de o postură corespunzătoare, puțină voință și spațiu. În timpul exercițiilor tot timpul trebuie să ținem minte de postură iar ordinea exercițiilor să fie exactă cu cea a instructorului. Condiția pentru obținerea efectelor este să efectuăm exercițiilor sistematic și în baza unui timp prestabilit – in faza de început cel mai bine să facem exerciții timp de o oră, treptat mărind intensitatea exercițiilor. După dietă, pentru menținerea efectelor, putem exersa de 2-3 ori pe săptămână timp de 15 minute antrenamentul.